torsdag 5 april 2012

En påskhälsning


Halloi bloggisar! Det har varit liite tyst här på bloggen och måst tyvärr meddela att det troligen kommer att vara över påsken med. Vi har fått njuta av 10 + grader här i Åbo idag och snön är så gott som putts väck :) Torget var fyllt med narcisser, påskris och påskgräs... Kliade så i fingrarna - skulle gärna ha tagit hem några narcisser och kanske lite påskris. Men vi skall aldeles strax ta bilen under oss och köra iväg till Savolax över påsken. Blir inget påskpyntande för min del i år. Inte för att jag har något påskpynt, så kanske bra så.

Men nu skall jag packa ihop det sista och sedan drar vi iväg. Första natten stannar vi endå i Jyväskylä och imorgon fortsätter resan österut.

En riktigt skön och hoppeligen varm påsk på er ♥ Jag hamnar nog tyvärr packa med mig ännu vinterjackan..

Puss & kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar